Afbeeldingen

IN JANUARI BIJNA 5.000 KIJKERS PER VIDEO

De jongens en meisjes van Statistiek & Promotie hebben de kijkcijfers van de laatste drie weken van januari bij elkaar geturfd (de eerste week waren we met vakantie). Onze video’s zijn in de eerste maand van dit jaar 128.000 keer bekeken. De Top-3:

  1. Slenteren over de markt (11.186)
  2. Goestig wenst jullie een heel gelukkig 2018! (8.562)
  3. Westlichtbeurs blijft maar groeien (8.274)

Gemiddeld zijn de video’s 4.900 keer bekeken. Ook daar zijn we weer erg blij mee. Bedankt! Het aantal Facebookpaginalikes steeg met 55 naar 8.551. Waarvan 4.189 uit Goes. Zo, jullie zijn weer op de hoogte. Dag!

Klik Goes over het internet:Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

KIJKCIJFERRECORD IN 2017!

“We hebben een waanzinnig mooi jaar achter de rug!”, schrijven de jongens en meisjes van Statistiek & Promotie. We snappen hun enthousiasme want de Goestig-video’s zijn in 2017 maar liefst 2.134.000 keer bekeken.

Dat is een stijging van 5% ten opzichte van 2016. Maar daar doen we onszelf mee te kort want in 2016 hadden we drie weken vakantie en in 2017 waren we er 7 weken tussenuit. We hebben Statistiek & Promotie gevraagd wat de groei is als we die vakantie-invloed weglaten. Hun antwoord? 17%. We zijn in 2017 zeventien procent gegroeid. Allemaal dankzij jullie. Bedankt en voor jullie allemaal een dikke kus!!!

Klik Goes over het internet:Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

WE GINGEN RUSTIG HET OUDEJAAR UIT

Met 135.000 bekeken video’s in december heeft Goestig rustig en in stijl het oude jaar afgesloten. Door de vakantie maakten we in december 23 video’s. Daardoor is het totaal aantal bekeken video’s lager dan in de voorgaande maanden.

En we hebben natuurlijk weer een Top-3:

  1.  “Ik probeer het heel erg tastbaar te maken” (20.201)
  2.  Goestig is met vakantie tot maandag 8 januari (8.699)
  3.  Goes van Boven: Rode- en Blauwewijk (8.227)

Gemiddeld zijn de video’s 5.880 keer bekeken. Daar zijn we weer erg blij mee. Bedankt! Het aantal Facebookpaginalikes steeg met 98 naar 8.496. Waarvan 4.163 uit Goes.

Klik Goes over het internet:Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

NOVEMBER: 173.000 BEKEKEN VIDEO’S

“Netjes”, melden de jongens en meisjes van Statistiek & Promotie, “We zijn in november 173.000 keer bekeken”. Dat aantal is voor een modale maand zonder extreme uitschieters inderdaad mooi. De Top-3:

1. Echtpaar Lam stopt er mee (13.873)

2. “Het was een droom die uitkwam” (11.485)

3. Sint arriveert in mooiste stad van Zeeland (9.630)

Gemiddeld zijn de video’s 5.750 keer bekeken. Daar zijn we weer erg blij mee. Bedankt! Het aantal Facebookpaginalikes steeg met 104 naar 8398. Waarvan 4115 uit Goes.

Klik Goes over het internet:Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

IN OKTOBER BIJNA 200.000 KIJKERS

Jullie hebben nog de kijkcijfers van oktober te goed. Bij deze. De jongens en meisjes van Statistiek & Promotie tekenen er bij aan: “Op YouTube deden we het nooit goed maar ze zakken nu onder de 1000”. We snappen het wel: zoek op YouTube maar eens op ‘Goes’. Maar goed dat we Zeelandnet en Facebook hebben. Allemaal bedankt. De Top-3:

  1. Leraren staken in de Zeelandhallen (11.374)
  2. 65 jaar getrouwd en de burgemeester op bezoek (9.269)
  3. Heel Ter Valcke bakt (9.035)

Gemiddeld zijn de video’s 6200 keer bekeken. We blijven het er graag voor doen. Bedankt! Het aantal Facebookpaginalikes steeg met 176 tot 8294. Waarvan 4080 uit Goes.

 

Klik Goes over het internet:Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

223.000 KIJKERS IN SEPTEMBER

De jongens en meisjes van ‘Statistiek & Promotie’  hebben de kijkcijfers van september geturfd. We zijn er erg blij mee: 223.000 bekeken video’s. De Top-3:

  1. Rennen en zwemmen met hindernissen (22.416)
  2. Dit is Rene Verhulst (20.652)
  3. Pizza TV XL De Luxe 8000 (13.862)

Gemiddeld zijn de reportages 7.400 keer bekeken. Het aantal Facebook-paginalikes steeg met 212 naar 8.118, waarvan 4.044 uit Goes. Wederom: allemaal erg bedankt!

Klik Goes over het internet:Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

STATISTIEK & PROMOTIE WEET WAAR JE HUIS WOONT

Voor de nieuwkomers, even een uitleg. Elke keer als Goestig 1.000 nieuwe Facebook-paginalikes heeft gaan de jongens en meisjes van Statistiek & Promotie helemaal los.
Ze slaan ons een paar dagen om de oren met nieuwe cijfers. Zoals deze, over de herkomst van de Goestig-kijkers. Ruim 4.000 Goesenaren zien ons dagelijks in hun tijdlijn. Mooi, man!
Klik Goes over het internet:Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

GOESTIG BLIJFT UITLOPEN IN DOELGROEPBEREIK

Ieder Zeeuws nieuwsmedium heeft een eigen doelgroep. Omroep Zeeland is voor de Zeeuwen, TV Hulst voor de Hulstenaren en Goestig maken we voor Goes. De jongens en meisjes van Statistiek & Promotie hebben een simpele manier om te zien of de doelgroepen bereikt worden: het aantal paginalikes als percentage van de doelgroep. In ons geval zijn dat de 37.000 Goesenaren. Goestig scoort maar liefst 21,5%. “Bijna een kwart!”, rondt Statistiek & Promotie enthousiast af.

Opvallend is -terwijl wij onze 8000-ste paginalike vieren- wat er onder Goestig gebeurt: Omroep Zeeland en de PZC hebben de tweede en vierde plaats overgenomen van lokale media. Beide grootmachten groeien nog echt waar de meeste hooguit op de Facebook-expansie meeliften. En dus feitelijk stil staan. Statistiek & Promotie droogjes: “Ze hebben te vroeg gepiekt.”

Klik Goes over het internet:Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

HADSJIKIDEE: 8.000 PAGINALIKES

De jongens en meisjes van ‘Statistiek & Promotie’ zijn door het dolle: “We kunnen naar de 10.000 gaan kijken!” Want Goestig is de 8.000 paginalikes gepasseerd.

In het Facebook-overzicht van Zeeuwse media blijven we stevig op de derde plek, na de grote jongens Omroep Zeeland en de PZC. Deze Top-3 neemt in het allerlaatste overzicht opnieuw verder afstand van de anderen.

Later deze week bij Goestig: de winnaar van de Pizza TV XL De Luxe 8000

Klik Goes over het internet:Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

TADAAAAH: VIERDUIZEND GOESE VOLGERS

Hier zijn we best wel blij mee: Goestig is de grens van 4.000 Facebookvolgers uit Goes gepasseerd. Op een totaal van 7.929.

4.006 Goesenaren die dagelijks een video van ons in hun tijdlijn krijgen. Dat’s best heel veel! En we blijven groeien. Allemaal bedankt! Ook als je ons volgt en niet uit Goes komt 😉

 

Klik Goes over het internet:Email this to someoneShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn